policy

Hur tillverkas era produkter?

Alla produkter som säljs på classycocktails.se är tillverkade på beställning. När en beställning läggs skickas en anpassad förfrågan automatiskt till vår partner för omedelbar tryckning och leverans. Vänligen granska de varor du har valt innan du lägger din beställning, eftersom vi inte kan avbryta eller byta ut din order när transaktionen har genomförts. Eftersom varorna tillverkas på beställning av vår partner har vi inga processer för att ta emot, lagra och i sin tur återförsälja varor. Vi hoppas att du förstår, tack.

Returnering av produkter

Att returnera en produkt ska göras på din egen bekostnad, om inte produkten/tjänsten är felaktig eller skadad vid leverans. Returnerade produkter/tjänster ska skickas som brev eller paket med posten. När du har ansökt om returpolicy ska du: - i fallet med en produkt: returnera produkten personligen eller med post till oss.

Vad är er returpolicy?

Classycocktails returperiod är 30 dagar.

Classycocktails ska, om det faller under vår returpolicy, återbetala vad du har betalat för produkten och/eller tjänsten så snart som möjligt, men senast inom 30 dagar från det att produkten har returnerats eller att du har meddelat oss att du vill returnera en tjänst. Du är skyldig att betala för returfrakten av produkten.

I ditt meddelande till oss måste du tydligt ange att du ångrar ditt köp. Returperioden räknas från den dag du mottog den köpta produkten i sin helhet eller en betydande del av produkten. Om du har köpt en anpassad produkt eller en produkt med en betydande personlig anpassning, räknas returperioden från den dag då Classycocktails informerade dig om produkten.

Du kvalificerar dig inte för vår returpolicy om:

Tjänsten du har köpt har påbörjats med ditt medgivande under returperioden. På grund av tjänstens fysiska natur är den inte returnerbar. Säkerhetsförseglingen på produkten har brutits/öppnats. När du returnerar en produkt/tjänst:

Du är skyldig att hålla produkten/tjänsten i samma skick som när den levererades.

Du får inte ha använt produkten/tjänsten, men du har rätt att undersöka skicket som produkten var i vid leverans. Om skada uppstår på en produkt under undersökningen kvalificerar sig inte produkten för returpolicy.

Kunder som får felaktiga eller skadade artiklar. Om något av dessa gäller, vänligen kontakta oss på contact@classycocktails.store med foton på felaktiga/skadade artiklar så hjälper vi dig med det.

För att returnera en artikel - använd vår returportal

Artikel för annan storlek/färg?

Just nu erbjuder vi inte utbyten. Om du är osäker på vilken storlek som skulle passa bättre, kolla in våra storlekstabeller - vi har en för varje artikel som listas i vår butik, i produktbeskrivningssektionen. Även om det är sällsynt kan det hända att en artikel du beställde blev felmärkt. Om det är fallet, vänligen låt oss veta på info@classycocktails.se inom en vecka efter att du har mottagit din beställning. Inkludera ditt ordernummer och foton på den felmärkta artikeln, och vi skickar dig en ny, eller utfärdar en återbetalning!

Ej hämtade paket

Om du inte hämtar ditt paket på ett serviceställe och paketet returneras till oss kommer du att debiteras fraktkostnaden.

Om du tror att dina produkter har försvunnit under transporten, vänligen skicka ett e-postmeddelande till info@classycocktails.se så kan vi spåra dem!

Classycocktails är inte ansvariga för förlorade beställningar på grund av felaktig information som tillhandahållits.